Středa06. 4. 2022 16:00-18:00

Spotřebitelské právo

Rádi bych Vás pozvali na seminář, jehož téma ani není třeba hlouběji představovat. Kdo by se někdy nesetkal s reklamací, kdo by nikdy neuvažoval o nákupu automobilu z autobazaru nebo o koupi bytu od developera. Práva a povinnosti spotřebitelů jsou oblastí, která budí v oblasti práva snad největší kontroverze. Podnikatelé mají pocit, že jsou aktuálními zákony šikanováni. Ostatně právo vrátit věc zakoupenou pomocí prostředků komunikace na dálku ve lhůtě 14 dnů mluví samo za sebe. Spotřebitelé pak mají pocit, že když jde do sporu, jsou nakonec oni tou slabší stranou.

 

V rámci semináře probereme, kdy má spotřebitel právo reklamovat výrobek, odstoupit od smlouvy, na co by si měl dávat při určitých jednáních pozor a samozřejmě se podíváme i na situaci z pohledu podnikatele. Pokud si hodláte založit například eshop, tak je pro vás znalost této oblasti práva klíčová. Pokud máte dotazy vztahující se k tomuto tématu, určitě na ně zbude prostor.

Seminář bude probíhat prezenčně v CIPS

Miroslav-Huml.jpg
Mgr. Miroslav Huml
Poradce v sociálně-právní poradně
Telefon: (+420) 224 358 462
Studentský dům (vchod vedle polikliniky)
Bechyňova 3, Praha 6

Prostory CIPS jsou otevřeny Po - Čt od 9-16 h, v Pá do 14 h. Můžete nás navštívit v otevíracích hodinách, kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. PSYCHOLOGICKÁ, DUCHOVNÍ, PRÁVNÍ, ŘEČOVÁ, STUDIJNÍ PORADNA a KOUČOVÁNÍ probíhá po předchozí domluvě osobně v CIPS či online.