Středy06. 5. - 13. 5. 2020 17:00-20:00

06. 5. 17:00-20:00
13. 5. 17:00-20:00

Time management a prokrastinace I.-II. ONLINE SEMINÁŘ

Cílem prvního semináře je naučit se, jak si lépe organizovat a plánovat čas. Seznámíte se se třemi přístupy k plánování času: reaktivním, preventivním a proaktivním. Budete mít možnost zvolit si, který z těchto přístupů vám více vyhovuje. Seznámíte se s vybranými partiemi z GTD (Getting Things Done) přístupu osobní produktivity a ZTD (Zen to Done) přístupu budování návyků. Vyzkoušíte si systematický přístup ke sběru, třízení, prioritizaci a plánování úkolů a různých záležitostí. Vyzkoušíte si také plánování osobních projektů. Dostanete koncepční i praktické tipy na to jak zvýšit svoji efektivitu a produktivitu.

Druhý seminář je zaměřen na situace, kdy víte co a jak máte dělat, ale nejde vám to. Podíváme se na různé důvody a mechanismy prokrastinace. Ukážeme si, jak různé úrovně našeho mozku ovlivňují naší schopnost soustředit se a podávat výkon. Z jedné strany dostanete praktické tipy, na to co vám může pomoci snížit či úplně omezit prokrastinaci. Z druhé strany se seznámíte s koncepty FLOW a Hluboké práce, které vám pomohou zvýšit vaší produktivitu a soustředění.

Telefon: (+420) 224 358 462
Studentský dům (vchod vedle polikliniky)
Bechyňova 3, Praha 6